Senest annoncerede stillinger


Country Manager butikskæde


Fitness World


Tesla Motors


IT-Projektleder konsulentvirksomhed


Udviklingsingeniører Microsoft MCPD til bankcentral


IT-serviceingeniører Microsoft til bankcentral


Client Executive Nordic Financial Sector


Account Director Retail Denmark







Country Manager Outlet butikskæde

- Kæden er landsdækkende med meget stærk markedsposition i sit segment, velkendt med markant tilstedeværelse i centrale gademiljøer og med udbud som matcher høje krav til levevis og kvalitet til priser som kan betales.


Country Manager Danmark får ansvar for salg, drift og udvikling af forretningen, med direkte reference fra markedscheferne, samt support fra koncernservices som økonomi, IT, HR, nybyg og koncernmarketing.

Stillingen indebærer konstant udvikling og optimering af salg, drift og omkostninger. Vi forventer at du har flere års erfaring i retail segmentet, formentligt i non-food, på ledelsesniveau med ansvar for resultater og udvikling fra et stærkt konkurrencepræget segment, hvor du kan dokumentere din succes.

Du tilbydes betydelig indflydelse og der er fleksibilitet til at udforme stillingen til den rette. Og naturligvis en gagepakke som modsvarer forventningerne.

Vil du deltage i vores fremtid, være med i et godt og travlt arbejdsmiljø i en moderne virksomhed og branche der hele tiden flytter sig? Så kontakt os hurtigst muligt.



Interesseret? Mail til os





 






Fitness World

     
Webudvikler

- Fitness World er suverænt branchens ledende med 125 centre som servicerer over 400.000 medlemmer. Her er 3.000 entusiastiske kollegaer og en super økonomi med solidt overskud.


Som webudvikler får du ansvar for at udvikle, vedligeholde og servicere vore webværktøjer, Web, Apps, API'er.

Vi søger en dygtig frontend og CMS webudvikler. Vi forventer at du har flere års erfaring med programmering i bl.a. Laravel, PHP, JavaScript, HTML(5) samt Ajax. Dertil kendskab til MySQL, Apache og SOAP (API-integration).

Det vil være en fordel hvis du behersker eller som minimum har kendskab til Responsivt webdesign, Usability og design samt frontend udvikling.

Vil du deltage i Fitness World's fremtid, være med i et godt og travlt arbejdsmiljø i en moderne virksomhed og branche, der hele tiden flytter sig? Så kontakt os hurtigst muligt.



Mail til os





Vil du vide mere så besøg  Fitness World .



 






Fitness World

     
Digital marketingchef
 

- Fitness World er suverænt branchens ledende med over 100 centre som servicerer over 350.000 medlemmer. Her er 3.000 entusiastiske kollegaer og en super økonomi med solidt overskud.


Som digital marketingschef er du ansvarlig for alle de aktiviteter, der giver flere kunder og bevæger Fitness World i den rigtige retning. Det er dig, der sørger for, at markedsføringen er i top. Din største udfordring er derfor at planlægge og eksekvere markedsføringskampagner, så der er sammenhæng mellem markedets tendenser og krav, og hvordan vi løbende udnytter alverdens digitale muligheder. Dermed er du i høj grad med til at påvirke Fitness World's fremtidige udvikling.

Du sidder i dag med ansvar for den digitale markedsføring og har lyst til mere. Du har gerne ledelseserfaring, men vigtigst er det at du har let til samarbejde. Din erfaring gør dig i stand til hurtigt at forstå forretningen og analysere hvilke ændringer, der med fordel kan foretages.

Vil du påvirke Fitness World's fremtid, have det fulde ansvar for markedsføringen i en moderne virksomhed og branche, der hele tiden flytter sig? Så kontakt os hurtigst muligt.



Mail til os





Vil du vide mere så besøg  Fitness World .

 






Tesla Motors

Kunderådgiver, koordinator, mekaniker og klargører
 
- Tesla Model S årets bil i USA og nu på det danske marked


Epokegørende Tesla leverer i dag køreklare rene el-biler, først den sportslige Tesla Roadster som kombinerer høj ydeevne (0-100 km/h på 3,9 sek) med exceptionel kørselsøkonomi og gennemført miljøhensyn.

Nu introduceres Model S som er udviklet fra start som ren elektrisk bil i premium segmentet, bygget i aluminium på en af verdens mest moderne bilfabrikker. Med mere end 20.000 leverede Model S siden starten i 2013 og stor kundeentusiasme, har Tesla bevist bæredygtigheden i deres design og kvalitet.

Med en rækkevidde på 3-400 km pr. opladning, som kan foretages fra enhver stikkontakt, og på ned til 3,5 time med passende el-installation, er Tesla parat til dagligt brug.

Til snarest etablering søges pt. kunderådgivere og specialister, som får ansvar for kundens totale tilfredshed samt levering af perfekte biler der lever op til de højeste forventninger, både i service, kvalitet og oplevelse

Har du erfaring i premium segmentet med interesse og entusiasme for et teknologisk førende produkt, kendskab til bilelektronik og for at give kunder hertil en høj grad af service, så kontakt os hurtigst muligt.



Mail til os





Vil du vide mere så besøg  Tesla Motors Int .

 



Tesla Motors

Reservedele og kundevejledning koordinator
- Tesla Model S årets bil i USA og nu på det danske marked


Epokegørende Tesla leverer i dag køreklare rene el-biler, først den sportslige Tesla Roadster som kombinerer høj ydeevne (0-100 km/h på 3,9 sek) med exceptionel kørselsøkonomi og gennemført miljøhensyn.

Nu introduceres Model S som er udviklet fra start som ren elektrisk bil i premium segmentet, bygget i aluminium på en af verdens mest moderne bilfabrikker

Med en rækkevidde på 3-400 km pr. opladning, som kan foretages fra enhver stikkontakt, og på ned til 3,5 time med passende el-installation, er Tesla parat til dagligt brug.

Til snarest etablering søges pt. specialister, som får ansvar for komponenter og parts

Er du uddannet automekaniker/værkstedschef/reservedele med interesse og entusiasme for et teknologisk førende produkt, erfaring med bilelektronik og for at give kunder hertil en høj grad af service, så kontakt os hurtigst muligt.



Mail til os





Vil du vide mere så besøg  Tesla Motors Int .

 








IT-Projektleder konsulentvirksomhed

Virksomheden har stor efterspørgsel med store og omfattende it-projekter, udvikling og integration. Vi søger derfor en erfaren IT-projektleder med sans for kvalitet, struktur, ledelse og økonomi til implementering af vores systemer og løsninger hos danske og internationale kunder.


Om Virksomheden:

Virksomheden leverer it-løsninger og rådgivning til den finansielle sektor i Skandinavien. Vores fokusområder er systemintegration, portaludvikling, sagsstyring og dokumenthåndtering.

Specialiserede produkter og driftssikre løsninger med høj ydeevne kombineret med vores forretningsmæssige kompetencer giver kunderne markante forretningsfordele via reduktion af tidsforbrug fra idé til færdig løsning, øget automatisering og effektivisering.

Vores løsninger er baseret på den nyeste teknologi fra Microsoft


Om jobbet:

Du vil deltage i kundeprojekter sammen med kunderepræsentanter, konsulenter og udviklere.

Du får det fulde ansvar for den samlede projektleverance herunder planlægning, gennemførelse og implementering, sammen med dit projektteam og øvrige interne- og eksterne interessenter, samt løbende rapportering.

Der vil være mange bolde i luften på én gang, så du skal trives med en travl hverdag og samtidigt kunne bevare et køligt overblik og have prioriteterne på plads.

I tæt samarbejde med dit projektteam skal du sikre, at den tekniske løsning er velfunderet og opfylder kundens krav. Således deltager du i hele projektforløbet:

  • kravspecifikation
  • design
  • udvikling
  • konfigurering
  • installation
  • opfølgning

Projekter vil typisk indeholde integration i enterprise systemer hos store kunder i den finansielle sektor.

I flere projekter deltager vores internationale udviklingscenter.

Du vil blive målt på din evne til at motivere og lede dit projektteam så i leverer projekter til aftalt tid, indhold og ikke mindst økonomi.


Dine kvalifikationer:

Du er en dygtig projektleder med flere års erfaring med løsninger på Microsoft platforme. Du kan lide kundekontakt og er stærk på kommunikation såvel mundtligt og skriftligt. Du trives godt i teams, samtidigt med at du er selvkørende. Du har en professionel tilgang til opgaverne, med god gennemslagskraft og er meget kvalitetsbevidst. Du ønsker løbende at udvikle dig fagligt og personligt og bidrager gerne til dine kollegers udvikling.

Du har en videregående IT-uddannelse fra ITU, DTU, KU som Cand.scient, Softwareingeniør, Datalog eller tilsvarende og stor erfaring med moderne metoder og udviklingsprincipper. Du har solidt kendskab til udvikling på Microsoft platforme:

  • .Net framework
  • MS/Sql
  • C#

Du har god forretningsforståelse og erfaring med komplekse projektforløb. Har du erfaring fra finanssektoren vil det være en fordel.

Om dig:

Du begår dig naturligt i den centrale rolle som projektleder med mange interessenter og ofte komplekse opgaver. Det er naturligt for dig både at tage selvstændigt ansvar og initiativ, samt at kunne indgå i et team, hvor gennemførelse og implementering af projekter til kundens fulde tilfredshed har fælles 1.prioritet.

Du kan bevare overblikket og sikre dig at der er samtidigt er nødvendig fokus på alle detaljerne. Vi vil lægge vægt på at:

  • du er initiativrig og proaktiv
  • du har en positiv og entusiastisk lederstil
  • du er ansvarsfuld, kvalitetsbevidst og systematisk
  • du er målrettet og med gode indlevelsesevner og solid dømmekraft
  • du kommunikerer let og overholder alle aftaler
  • du har en naturlig evne til at opbygge tillid

Vi tilbyder:

Som ansat i virksomheden bliver du en del af en medarbejderstab, der er højt fagligt funderet, og hvor vi brænder for det, vi laver – vi vil være de bedste.

Vi prioriterer høj kundefokus, stor frihed og høj faglighed, hvilket giver dig mange faglige og organisatoriske udviklingsmuligheder.

Du tilbydes en god løn svarende til dine kvalifikationer samt et godt medarbejdermiljø i en fokuseret, spændende og udviklingsorienteret virksomhed



Interesseret? Mail for yderligere.








Udviklingsingeniører Microsoft MCPD til bankcentral

Virksomheden oplever vækst med mange og store projekter i finanssektoren. Vi søger derfor dygtige og erfarne systemudviklere der vil indgå som nøglemedarbejdere i vores udviklingsteams.


Om os:

Virksomheden leverer it-løsninger og rådgivning til den finansielle sektor i Skandinavien. Vores fokusområder er systemintegration, portaludvikling, sagsstyring og dokumenthåndtering.

Specialiserede produkter og driftssikre løsninger med høj ydeevne kombineret med vores forretnings-mæssige kompetencer giver kunderne markante forretningsfordele via reduktion af tidsforbrug fra idé til færdig løsning, øget automatisering og effektivisering.


Vores løsninger er baseret på den nyeste teknologi fra Microsoft


Om jobbet:

Du vil deltage i kundeprojekter sammen med vores øvrige udviklere, hvor du i er med til at sikre, at den tekniske løsning er velfunderet og opfylder kundens krav. Således deltager du i hele projektforløbet:


  • kravspecifikation
  • design
  • udvikling
  • konfigurering
  • installation
  • opfølgning


I flere projekter deltager vores internationale udviklingscenter.


Dine kvalifikationer:

Du er en dygtig udvikler med flere års erfaring med løsninger på Microsoft platforme. Du kan lide kundekontakt og er stærk på kommunikation såvel mundtligt og skriftligt. Du trives godt i teams, samtidigt med at du er selvkørende. Du har en professionel tilgang til opgaverne, med god gennemslagskraft og er meget kvalitetsbevidst. Du ønsker løbende at udvikle dig faglligt og personligt og bidrager gerne til dine kollegers udvikling.


Du har en videregående IT-uddannelse fra ITU, DTU, KU som Cand.Scient, Softwareingeniør eller Datalog og stor erfaring med moderne metoder og udviklingsprincipper. Du er teknisk velfunderet med flerårig udviklingserfaring og opdateret på:

  • .Net framework version 4.0, evt. 3.5
  • MS/SQL version 2008 R2 eller version 2010
  • C# version 4.0
  • MCPD certificeret udvikler eller tilsvarende

Du har god forretningsforståelse og erfaring med komplekse projektforløb. Har du erfaring fra finanssektoren vil det være en fordel.


Om dig:

Det er naturligt for dig både at tage selvstændigt ansvar og initiativ, samt at kunne indgå i et team, hvor gennemførelse og inplementering af projekter til kundens fulde tilfredshed har fælles 1.prioritet. Du kan bevare overblikket i komplekse projekter og sikre dig at der er samtidigt er nødvendig fokus på alle detaljerne. Vi vil lægge vægt på at ...


  • du er ansvarfuld, kvalitetsbevidst og systematisk
  • du er målrettet og med gode indlevelsesevner og solid dømmekraft
  • du kommunikerer let og overholder alle aftaler
  • du har en naturlig evne til at opbygge tillid


Vi tilbyder:

Som ansat i Virksomheden bliver du en del af en medarbejderstab, der er højt fagligt funderet, og hvor vi brænder for det, vi laver – vi vil være de bedste.

Vi prioriterer høj kundefokus, stor frihed og høj faglighed, hvilket giver dig mange faglige og organisatoriske udviklingsmuligheder.

Du tilbydes en god løn svarende til dine kvalifikationer samt et godt medarbejdermiljø i en fokuseret, spændende og udviklingsorienteret virksomhed



Interesseret? Mail for yderligere.






IT-serviceingeniører Microsoft til bankcentral

Vil du gerne arbejde i den finansielle sektor med centrale kundesystemer? Er du god til at overskue komplekse problemstillinger i et travlt miljø og er omhu og sikkerhed nøgleord for dig? Så er dette måske jobbet til dig.


Om os:

Virksomheden leverer it-løsninger og rådgivning til den finansielle sektor i Skandinavien. Vores fokusområder er systemintegration, portaludvikling, sagsstyring og dokumenthåndtering.

Specialiserede produkter og driftssikre løsninger med høj ydeevne kombineret med vores forretnings-mæssige kompetencer giver kunderne markante forretningsfordele via reduktion af tidsforbrug fra idé til færdig løsning, øget automatisering og effektivisering.


Vores løsninger er baseret på den nyeste teknologi fra Microsoft


Om jobbet:

Du kommer til at indgå i et team, der har ansvaret for drift og vedligeholdelse af kundesystemer, herunder netbank, hos vores største kunder. De primære opgaver er:


  • Service Desk analyse og rettelser af fejl og uhensigtsmæssigheder i kundesystemer, som rapporteret fra brugerne
  • Overvågning og sikring af processer og data
  • Udfærdigelse og gennemførelse af vedligeholdelsesplaner
  • Sikre samspil mellem systemer og platforme
  • Projektdeltagelse
  • Ad hoc systemopgaver
  • Dokumentation og rapportering


Dine kvalifikationer:

Du har naturlig sans for betydningen af kundeservice, vigtigheden af stabil drift og fleksibilitet når det gælder om at opfylde brugernes behov. Kvalitet er nøgleord for dig og du kan holde mange bolde i luften uden at miste overblikket - også når tempoet er højt.


Du har godt kendskab til udvikling og driftsafvikling baseret på:

  • Microsoft .NET platforme, c#
  • MS/SQL
  • JavaScript
  • XML/HTML etc.
Din baggrund er Softwareingeniør, Datamatiker eller tilsvarende. Har du erfaring fra finanssektoren vil det være en fordel.


Om dig:

Det er naturligt for dig både at tage selvstændigt ansvar og initiativ, samt at kunne indgå i et team, hvor løsning af opgaver og akut opståede situationer har fælles 1.prioritet.

Vi vil lægge vægt på at ...


  • du er ansvarfuld, kvalitetsbevidst og systematisk
  • du er målrettet og med gode indlevelsesevner og solid dømmekraft
  • du kommunikerer let og overholder alle aftaler
  • du har en naturlig evne til at opbygge tillid


Vi tilbyder:

Som ansat i Virksomheden bliver du en del af en medarbejderstab, der er højt fagligt funderet, og hvor vi brænder for det, vi laver – vi vil være de bedste.

Vi prioriterer høj kundefokus, stor frihed og høj faglighed, hvilket giver dig mange faglige og organisatoriske udviklingsmuligheder.

Du tilbydes en god løn svarende til dine kvalifikationer samt et godt medarbejdermiljø i en fokuseret, spændende og udviklingsorienteret virksomhed



Interesseret? Mail for yderligere.














Client Executive Finance
 
Location: Copenhagen - Denmark

Position Summary:
Client Executive - Finance is responsible for selling the solution portfolio of POB/Self Service equipment, software, services and consulting towards the financial market, all major banks, savings banks and other financial institutions, primarily targeting retail customers, within Denmark and Sweden with a focus on solutions and services, securing new opportunities maximizing revenue and profitability and increasing market share. The role works closely with both the Partner community and Client organisations.

- Position executes the sales process by moving new opportunities successfully through the funnel; Position accountable for building relationships with prospective and competitive customers; Articulates solutions in terms of ROI to the client

- Targets global accounts at senior and executive levels; Secures funding for future initiatives at the executive level

- Serve as key interface in defining customer needs and ability to meet those needs through solutions; Serve as the liaison to the customer in regard to issues for new customer escalating any roadblocks to securing the business

- Responsible for proposing and closing deals in the above mentioned solutions; Responsible for closing the service deal of renew, MA and Winback in the assigned territory

- Position requires strong prospecting skills, ability to build customer relationships through consultative selling and promoting customer confidence; Must maintain focus on the development of new business opportunities and closing new accounts allowing us to aggressively penetrate competitive accounts leading to long term business relationships.

- Company is major player and market leader globally as well as in Denmark.

- Minimum of 3-5 years of prior sales/prospecting experience



Opportunity? Mail for further.















Account Director Retail Denmark
 
Location: Copenhagen - Denmark
Position Summary:
This person is responsible for selling the entire Retail solution portfolio into existing and new accounts. The incumbent sells Retail solutions and services to secure new opportunities maximizing Retail revenue and profitability and increasing market share. The individual executes the sales process by moving new opportunities successfully through the funnel. Primary focus is on account planning and opportunity planning to grow Retail self-service solution and services business. The incumbent is accountable for building relationships with prospective and competitive customers. In this role, the Account Manager is the key interface in defining customer needs and ability to meet those needs through Retail solutions. They serve as the liaison to the customer in regards to Retail issues for new customer escalating any roadblocks to securing the business. Responsible for proposing and closing deals in the above mentioned solutions. This position requires strong business development and prospecting skills, with the ability to build customer relationships through consultative selling and promoting customer confidence and Retail Industry focus in the development of new business opportunities and closing new accounts allowing us to aggressively penetrate competitive accounts leading to long term business relationships. Key Areas of Responsibility

• Strategic Account Planning Utilizes the consultative selling approach to map out key decision-makers in the account and creates a strategy to implement an appropriate plan to penetrate. Understands the political relationships between members of the organization and its impact on buying behaviors, maintaining the appropriate amount of executivelevel interaction. Develops a competitive sales opportunity strategy that anticipates the competitors actions/plans and utilizes blocking and trapping tactics in order to out maneuver the competition and enable to be better positioned to meet the customers objectives. Capitalize on a foundation of internal and external industry networks to uncover business opportunities and develop a business solution that demonstrates value and its impact on the prospective customer.

• Relationship Management Conducts an appropriate balance of social events and formal meetings in order to advance the prospective customer relationship. Utilizes team members including pre-sale technical professionals, post-sales delivery professionals and upper management as a resource in customer visits or meetings to assist in securing the business. Manages the customer's expectations appropriately to ensure mutual satisfaction for the customer. Is able to interact at all levels within the customer account, developing relationships in order to earn trust, develop greater account coverage, create demand and build competitive immunity. During customer presentations or interactions, continually adjusts own behavior and language according to the audience in order to achieve credibility and recognition as the subject matter expert.

• Account Penetration & Development Maps the customer's informal and formal decision making process, identifies allies and supporters, and creates action plans to influence the decision. Networks within the prospective customer's organization to meet people at the decision making levels, with other BU's to uncover methods for providing a broader, more inclusive solution offering, and to people who deal with the competition to identify their selling methods and tactics. Constantly thinks about improving the customer's current business using industry information, creativity, and knowledge of the customer's business to identify needs within the customer's business and develop new solutions. Prevents objections by uncovering customer concerns early and building consensus toward a mutual solution based on the customer's requirements. Utilizes the principles of negotiation to build and secure commitment with key influencers throughout the sales process.

• Sales Process/Activity Management Strategically designs a plan to effectively manage his/her territory in order to maximize incoming revenue and profits in order to meet annual quota objectives. Uses forecasting and funneling tools to quantify and qualify opportunities where best positioned to win, and develops an account plan to ensure mutual objectives of the Customer relationship are realized. Prepares a ROI analysis report for customers to measure the impact of Retail's improved solutions. Gains customer commitment, build momentum and accelerating the sales cycle, while working with key influencers throughout the sales process to minimize issues at closing.

• Competitive Positioning Leverages executive level contacts to develop greater account coverage and build competitive immunity. Utilize secure relationships with key customer contacts to gain access to competitive data such as pricing and account strategy information. Assesses all competitive customer relationships to determine impact on the decision making process, and then develops a competitive sales strategy that anticipates the competitor's actions utilizing blocking mechanisms to out position the competition. Penetrates competitive accounts by presenting reasons why is in a better position to meet customer's business and personal objectives.

• Professional Development Actively seeks out new opportunities to self-improve through continuous learning regarding new ideas, products, industry market trends, customers and competition. In addition to taking full advantage of any formal training programs (including classroom and web-based alternatives), he/she will also learn through more informal methods. These methods could include studying customer public literature, reading business section of newspapers, setting up informational interviews with sales members from other BU's and researching the competition's pubic literature, just to provide some examples. Scope

• Understanding the Retail industry and articulating the business value of Retail solutions, including services, to business users

• Building strategic relationships with competitive accounts

• Matching customer business objectives with Retail solutions that deliver value to the customer

• Qualifying as a superior Retail solution provider

• Conducting opportunity risk assessments and forecasting

• Developing customer opportunity plans and presenting high quality, professional presentation and proposal materials

• Once deal is secured, effectively coordinating resources to ensure all activities of pre-sales, installation and follow-up are completed on time and with superior quality. Work Environment

• Constant drive for identifying and developing new business opportunities

• Fast-paced, multi-functional tasking

• Ability to work in a teaming environment

• Ability to work in a virtual environment

• High sense of urgency and attention to detail

• Regular travel required to assigned geographic territory/prospects Education and Background Qualifications

• BS/BA degree in a business-related field

• Demonstrates High Performing Characteristics (see Attributes Section below)

• Strong communication, creative thinking and presentation skills

• Demonstrated sales success in attaining quota objectives

• Demonstrated success in developing and securing new account opportunities

• Retail industry knowledge preferable

• Ability to develop senior level business relationships with account prospects

• Demonstrated performance and ability to sell value through a Consultative Selling approach

• Experience in selling software/applications a plus

• Minimum of 3-5 years of prior sales/prospecting experience




Steen Egeberg